Als vrouw mtb-en met mannen
Een vrouw heeft bijna altijd veel minder spierkracht dan een man, zelfs als die veel ouder of minder goed getraind is. Ik heb ergens gelezen dat dit verschil zelfs 25%…
Een vrouw heeft bijna altijd veel minder spierkracht dan een man, zelfs als die veel ouder of minder goed getraind is. Ik heb ergens gelezen dat dit verschil zelfs 25%…