Yorkshire Dales: van Sedbergh naar Dent en zompig terug
Vandaag verlaten we de Yorkshire Dales. Volgende bestemming: Windermere in het Lake District. Onderweg daarnaartoe nog een laatste mtb tocht in de Dales gemaakt vanuit Sedbergh. Gisterenavond een geschikte route uitgezocht…
