Yorkshire Dales en Lake District 2015
De Tour de France 2014 startte in Engeland en kwam door de Yorkshire Dales. Tijdens het kijken naar de ontzettende mooie beelden vanuit de Dales, zeiden Christel en ik tegen elkaar dat het wel erg leuk zou zijn om eens in de Dales op vakantie te gaan. En we vroegen ons af: “zou je daar lekker kunnen mountainbiken?”. Even internet raadplegen en jawel, bleek dat je daar mooi kon mountainbiken en dat er via internet voldoende routes te vinden zijn. Dus stond voor de zomervakantie van dit jaar mountainbiken in de Yorkshire Dales op het programma. In ieder geval één week en dan zouden we nog wel zien wat we de tweede week zouden doen. Hieronder een overzicht van de blog posts die we tijdens deze vakantie hebben geschreven.
In ons hotel in de Dales spraken we met een Engels stel dat ons de tip gaf om voor de tweede week even een stukje door te reizen naar het Lakes District. Ook daar zou het mooi biken zijn en aangezien de weersvoorspellingen alleszins redelijk waren (dat is niet bepaald standaard voor de Lakes), we er toch al een keer naartoe wilden en we nu in buurt waren, kozen we voor de tweede week voor het Lake District.














