Racefiets opgehaald
Vandaag heb ik mijn nieuwe fiets opgehaald in Cuijk. Hij ziet er prachtig uit. Ik kan bijna niet wachten om hem uit te proberen maar eerst lekker 10 dagen op vakantie. Sevilla ….. here we come!
– Posted using BlogPress from my iPad
