Toertocht Horst: Zandhazentocht tijdens Koninginnedag

[singlepic id=321 w=200 h=200 float=right]Op Koninginnedag heb ik de Zandhazentocht vanuit Horst a/d Maas gereden. Een erg leuke tocht. Één van de leukste toertochten die ik tot nu toe gereden heb. Een heerlijke tocht! Ik had voor de 50km gekozen en geen spijt. Een uitdagende tocht met zoals eerder al gemeld mooie singletracks, korte klimmetjes en veel, heel veel kombochten. Op de site stond 90% onverhard. Zal eerder 95% zijn geweest. Ik wist echt niet dat daar in de buurt zo mooi gebiked kon worden. Ik denk dat ik de tocht voor de herfst maar weer op de agenda zet. Complimenten ook voor de organisatie. Nu heb ik eindelijk een fietsbel op mijn mountainbike.